تاریخ انتشار: دوشنبه 1393/03/05 - 09:27
کد خبر: 130370

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل بیان کرد:

آیا هرکس به قصد خدمت در دانشگاه آزاد به دفتر آقای هاشمی مراجعه کند مسئولیت می‌گیرد؟/ شکایت مؤسسه حفظ و نشر آثار امام از هراتی قابل تقدیر است

آیا هرکس به قصد خدمت در دانشگاه آزاد به دفتر آقای هاشمی مراجعه کند مسئولیت می‌گیرد؟/ شکایت مؤسسه حفظ و نشر آثار امام از هراتی قابل تقدیر است

چگونه است که بدون حکم و اطلاع آقای هاشمی، شخصی در جایگاه مشاوران آقای هاشمی و در جلسات مهم شرکت می‌کند و حفاظت و حراست هم نمی‌تواند جلویش را بگیرد؟ آیا در مجمع تشخیص مصلحت نظام افراد دیگری تصمیم گیرنده هستند؟

خبرنامه دانشجویان ایران: عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های کشور با ابراز خرسندی از شکایت مؤسسه حفظ و نشر آثار امام(ره) از عبدالحسین هراتی، اظهار امیدواری کرد که این موسسه در حفظ شان امام راحل بیش از اینها تلاش کند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ محمدرضا کردلو با اشاره به تنظیم شکایت از هراتی بعد از 4 سال، گفت: اگرچه این اتفاق باید زودتر از اینها می‌افتاد، اما همین که مؤسسه حفظ و نشر آثار امام(ره) و حاج حسن آقای خمینی نسبت به این موضوع بی‌تفاوت نبودند امیدوارکننده و قابل تقدیر است.

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های کشور افزود: بعد از انتصاب هراتی به مسئولیت اسناد و مدارک دانشگاه آزاد 45 انجمن اسلامی دانشجویان دفاتر عضو اتحادیه مستقل در نامه‌ای به مسئولان دانشگاه آزاد از جمله حاج حسن آقا خمینی خواستار برخورد شدید با این عنصر هتاک به امام(ره) شدند.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: دانشجویان در بخشی از آن نامه خطاب به حجت‌الاسلام سیدحسن خمنی نوشتند:« باور کنید برایمان سخت است بگوییم این ناپاک منحوس(عبدالحسین هراتی) چه الفاظی را در توهین به امام(ره) استفاده کرده است که شک نداریم اگر بشنوید چون ما فرزندان معنوی حضرت روح الله برافروخته می‌شوید. نوه امام عزیز که حالا مسئولیت حفظ و نشر آثار او را دارید، از ادامه حضور هراتی معلوم‌الحال، که گفته است، اندیشه امام(ره) سخیف و شرک‌آلود است، جلوگیری کنید.»

کردلو تاکید کرد: واقعیت این است که تحرکات جریان دانشجویی تاثیرگذار است و یک نتیجه‌اش همین قطع شدن دست منحوس هتاک به امام(ره) از دانشگاه آزاد بود.

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های کشور ابراز امیدواری کرد که فعالیت‌های دانشجویان در حوزه‌های دیگر اعم از مبارزه با فساد اقتصادی نتیجه دهد و ویژه‌خواری‌های جریان‌های خاص از بیت‌المال برای همیشه پایان یابد.

کردلو در پایان با انتقاد از انتصاب‌های دانشگاه آزاد، توضیحات آقای هاشمی در مورد هراتی را دارای ابهام خواند و گفت: اینکه آقای هاشمی گفته‌اند هراتی با مراجعه به رئیس دفتر ایشان درخواست شغل در دانشگاه آزاد کرده، دارای ابهام است.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: جای این سوال وجود دارد که آیا هرکس به قصد خدمت در دانشگاه آزاد به دفتر آقای هاشمی مراجعه کند، مسئولیت می‌گیرد؟ آیا این امکان برای همه وجود دارد؟

وی در پایان خاطرنشان کرد: در ثانی چگونه است که بدون حکم و اطلاع آقای هاشمی، شخصی در جایگاه مشاوران آقای هاشمی و در جلسات مهم شرکت می‌کند و حفاظت و حراست هم نمی‌تواند جلویش را بگیرد؟ آیا در مجمع تشخیص مصلحت نظام افراد دیگری تصمیم گیرنده هستند؟ اینها سوالاتی است که برای جریان دانشجویی هنوز حل نشده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش رهبر انقلاب به نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه +فیلم
مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند
آمادگی ۴ حزب برای دور دوم انتخابات
۵ بازیکن پرسپولیس در مسیر جدایی!
الاخبار متن پیشنهادی اسرائیل به حماس را منتشر کرد
روند صدور درخواست کارت سوخت تغییر می کند
رهبر انقلاب: غزه امروز مسئله اول دنیا است +فیلم
وظایف معاونت پرورشی در بیان رهبر انقلاب +فیلم
دلیل تشکر از معلم از زبان رهبر انقلاب +فیلم
کنایه سنگین رحیم‌پور ازغدی به بسیج دانشجویی کشور!
گزارش تصویری همایش اعزام دانشگاهیان به عمره مفرده +عکس
تعرض مرد رمال به زنان به بهانه بخت گشایی
انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال
افزایش ۳۰ درصدی نرخ عوارض آزادراه‌های کشور
وضعیت آلودگی هوای تهران در روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
مجری باسابقه ورزشی درگذشت
دستور وزیر صمت برای بررسی ارز خواری مونتاژکاران خودرو
دیدار جمعی از معلمان و فرهنگیان با رهبر انقلاب
بازبینی مصوبه افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پزشکی شورایعالی انقلاب فرهنگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top